dilluns, 28 de febrer del 2011

UNA GRAN PASSEJADA PER BARCELONA


La classe Castellers i Correfoc vam fer una llarga passejada per conèixer una mica més Barcelona.
Els mateixos nens i nenes us expliquen algunes coses que vam veure i les seves impressions.
“La Sagrada Família és molt gran i molt alta, em pensava que era més petita”
“Em va agradar la Sagrada Família perquè a dalt hi havia unes fruites molt boniques”
“No havia vist la Casa Batlló i em va sorprendre”
“Em va agradar molt l’escultura “Alegria”
“Vam veure un llibre gegant”
“A la plaça Catalunya hi havia molts coloms negres i blancs”
“No em creia que les columnes del Temple d’August fossin tan altes”
“Al Moll de la Fusta vam veure moltes gavines”
“El que més em va agradar va ser l’Estació de França”
“Em vaig cansar però m’ho vaig passar molt bé”
“Vaig aprendre moltes coses”
“A mi em va agradar la Cara de Barcelona i la Pedrera”
“M’ho vaig passar tan bé, que quan vaig arribar a casa vaig dibuixar tots els monuments”
“Aquell dia estava molt contenta perquè mai havia fet una passejada tan llarga”
“M’ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit, vam caminar molt”
“Vam conèixer moltes coses”
Webs interessants